Analiza precontractuală
NEXT ENERGY DISTRIBUTION S.R.L.
-Atenţie acordată clienţilor!-
- Datele generale ale consumatorului [i]
Denumire consumator : |
||
Nr. Crt. |
Informatii solicitate : |
|
1 |
Adresa completa a consumatorului eligibil (toate sediile / punctele de consum pentru care urmeaza sa se inainteze oferta de furnizare de gaze naturale) |
|
2 |
Reprezentanti legali (nume, prenume, functia) Telefon Fax |
|
3 |
Persoana de contact (nume, prenume, functie, telefon, fax, adresa e-mail) |
|
4 |
C.U.I. |
|
5 |
Numar Reg.Comertului |
|
- Date privind locurile de consum [ii]
2.1 Adresa punct de consum I (SRM I )
2.2 Adresa punct de consum II ( SRM II )
- Distribuitorul local de gaze naturale, daca este cazul.
In alte conditii specificati punctul de consum conectat la SNT [iii]
4. Furnizorul actual de gaze naturale [iv]
Pct. cons |
Unit .mas |
Istoricul de consum gaze naturale din anul 2013/2014[v] |
Total |
|||||||||||
IUN |
IUL |
AUG |
SEP |
OCT |
NOI |
DEC |
IAN |
FEB |
MAR |
APR |
MAI |
|||
1 |
Mwh |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Mwh |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Mwh |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Categoria de consumator in care sunteti incadrat de catre distribuitorul Dvs[vi]. :
- - A1 - A2 - A3 - A4 - in cazul racordarii consumatorului in SNT
- - B2 - B3 - B4 - B5 - in cazul racordarii in sistemul de distributie
q
6.1 Pct. Consum I:
6.2 Pct. Consum II:
- Capacitate maxima rezervata[vii]
7.1 Capacitatea maxima rezervata pct. I (Mwh/ora)
7.2 Capacitatea maxima rezervata pct. II (Mwh/ora)
8. Informatii suplimentare[viii]
8.2 Persoana care a completat prezentul chestionar(nume/functie)
8.3 Telefon / Email
8.4 Data completarii prezentului chestionar
[i] Necesare inregistrarii si evidentei viitoarei noastre colaborări
[ii] Ne ajuta sa definim profilul tehnic pentru formularea ofertei noastre
[iii] Idem “ii”
[iv] Indem “ii”
[v] Date a caror acuratete este foarte importanta. In functie de aceste informatii putem sa va formulam cea mai buna oferta de pret
[vi] Idem “v”
[vii] Idem “v”
[viii] Deoarece pentru noi clienţii noştrii contează, dorim să personalizăm comunicarea şi pentru fiecare partener să acordăm atenţia de parcă ar fi unicul